Статті: Підготовка до іспитів

Стратегії складання іспитів: FCE, Reading and Use of English

Автор: Катерина Басина
Додано: 2016-04-26 16:24:11

Reading and Use of English
(Читання та використання мови)

FCE / FCE for Schools

     Іспит – це завжди стрес, але до цього стресу можна і варто готуватись, використовуючи стратегії, що допоможуть максимально ефективно розв’язати екзаменаційні завдання. В нашій публікації ми розглянемо стратегії для частини Reading and Use of English, які можна застосувати при підготовці чи складанні іспиту на знання англійської мови на рівні B2 - Cambridge English: First (FCE).
     Reading and Use of English – ця частина складається з 7 завдань, з яких 1-4 завдання перевіряють знання граматики та лексики, а 5-7 завдання тестують навики читання та розуміння текстів на різну тематику. Тривалість усієї частини – 1 година 15 хвилин, за які потрібно відповісти на 52 питання.

Завдання 1: Multiple-choice cloze (8 запитань)

Являє собою текст з пропущеними словами та чотирма варіантами відповідей (A, B, C, D). Перевіряє знання сталих виразів, фразових дієслів, ідіом тощо.

Стратегії:

  • Прочитайте текст повністю і зрозумійте, про що він.
  • Перш, ніж зробити свій вибір на користь одного з варіантів, уважно прочитайте слова до і після пропуску. Подумайте, чому 3 з цих 4 варіантів невірні. Не забувайте про граматичні особливості вживання цих слів.
  • Ще раз перечитайте текст зі словами, які ви обрали. Чи всі вони мають сенс в даному тексті?

Завдання 2: Open cloze (8 запитань)

     Це завдання також являє собою текст із пропущеними словами, але, на відміну від попереднього, варіанти відповідей не надаються. Ви маєте вставити по одному слову в кожний пропуск. Це завдання перевіряє знання граматики і лексики англійської мови.

Стратегії:

  • Подивіться на назву і уважно перечитайте текст, щоб добре зрозуміти загальний зміст.
  • Зверніть увагу на пропуски. Подумайте, якою частиною мови є пропущене слово (іменник, дієслово, прийменник і т.д.). Якщо ви знаєте декілька можливих варіантів, виберіть з них один, що найкраще підходить за контекстом до даного речення і усього тексту.
  • Прочитайте увесь текст зі словами, що були вставлені, та перевірте, чи підходять вони за змістом.

Завдання 3: Word Formation (8 запитань)

     Складається з тексту, що містить 8 пропусків, та допоміжних слів, від кожного з яких потрібно утворити інші частини мови. Перевіряється знання лексики та словотвору.

Стратегії:

  • Прочитайте текст і зрозумійте, про що в ньому йдеться.
  • Проаналізуйте речення з пропусками: якої частини мови бракує в кожному випадку?
  • Погляньте на допоміжне слово. Спочатку вирішіть, як саме його потрібно змінити – наприклад, іменник на дієслово, або зробити однину іменника множиною, додавши закінчення? Подумайте, чи потрібно змінювати смисл слова – наприклад, додавши префікс чи суфікс, зробити його протилежним за значенням?
  • Беріть до уваги те, що написання утвореного слова може відрізнятись від написання оригінального слова – перевіряйте свій правопис.

Завдання 4: Key Word Transformations (6 запитань)

     Кожне екзаменаційне питання складається з оригінального речення, ключового слова та речення з пропуском. Потрібно заповнити пропуск 2-5 словами (разом з ключовим словом) так, щоб за значенням воно збігалось з оригінальним реченням. Перевіряється знання лексики та граматики.

Стратегії:

  • Подумайте, які ще існують способи виразити ту саму ідею, яка міститься в оригінальному реченні.
  • Ваша відповідь має містити не менше 2, але не більше 5 слів.
  • Подумайте: що саме перевіряється? Чи потрібно змінювати активний стан дієслова на пасивний, наприклад? Звертаючи увагу на ключове слово та його вживання, прорахуйте всі зміни, які відбудуться з граматикою чи лексикою даного речення.

Завдання 5: Multiple Choice (6 запитань)

     Складається з тексту та питань до нього з варіантами A, B, C, D. Перевіряється розуміння деталей, вміння віднайти в тексті основну ідею, розуміння тону, думки та ставлення автора.

Стратегії:

  • Продивіться весь текст і визначте його тему. Тепер уважно перечитайте його.
  • Прочитайте перше запитання. Спробуйте визначити параграф, який містить відповідь. Далі відшукайте в тексті речення або слово, що доводить або спростовує обраний вами варіант відповіді. Зверніть увагу на решту варіантів та обгрунтуйте для себе, чому вони невірні.
  • Коли питання стосується усього тексту, подумайте про тип інформації, що міститься в ньому, та стиль його написання.

Завдання 6: Gapped text (6 запитань)

     Сторінка тексту містить пропущені параграфи. Параграфи у відповідях розташовані в невірному порядку – потрібно прочитати текст і вирішити, який параграф найкраще підходить до кожного пропуску. В цьому завданні перевіряється розуміння побудови тексту та структури розвитку ідей у тексті.

Стратегії:

  • Погляньте на назву та спробуйте здогадатись, про що буде текст. Потім швидко перечитайте його, аби підтвердити свою здогадку.
  • Прочитайте пропущені параграфи та визначте основну тему кожного. Подумайте, яким чином ці теми можуть бути логічно розташовані в даному тексті.
  • Підкресліть займенники, імена, дати у пропущених параграфах – вони допоможуть вам віднайти їх відповідники в оригінальному тексті.
  • Уважно прочитайте речення до і після пропуску. Яку мету можуть мати пропущені речення або параграфи з точки зору цього місця в тексті?
  • Після того, як ви оберете основні параграфи, можете спробувати діяти методом виключення І не забудьте перевірити текст на логічність!

Завдання 7: Multiple matching (10 запитань)

     Це завдання містить десять тверджень, після яких йде текст, розділений на параграфи або короткі секції. Потрібно визначити, в якому параграфі або секції можна знайти відповідну інформацію. Перевіряються навики читання задля пошуку заданої інформації, розуміння деталей, думок та ставлень.

Стратегії:

  • Познайомтесь із заголовком основного тексту та підзаголовками. Зверніть увагу на те, як структурований даний текст.
  • Поверніться до питань. Прочитавши питання і зрозумівши, про яку інформацію йдеться, можна починати сканувати текст для того, щоб знайти речення, в якому міститься відповідь.
  • Прочитайте уважно це речення або місце в тексті і визначте, чи воно є перефразуванням оригінального твердження.
  • Іноді ваша відповідь буде змінюватись, якщо під час пошуку відповіді на інше запитання ви знайдете більш точний відповідник.
  • Не забувайте підкреслювати, нумерувати або іншим чином відмічати речення, в яких ви знайшли правильні відповіді. Це потрібно для того, щоб в кінці зробити швидку перевірку своїх відповідей.

     Вочевидь, для того, щоб дізнатись, чи працюють ці стратегії для вас, необхідно спробувати застосувати їх на практиці під час підготовки до іспиту. Більше про ресурси для підготовки ви можете почитати в одній з наших попередніх статей. А ми у Cambridge Club зробимо все, щоб ваша підготовка до Кембриджських іспитів була максимально ефективною!

Ми використовували наступні ресурси:
1. FCE Use of English Test Strategies.
https://dorasanz.wordpress.com/fce-use-of-english-test-strategies/
2. FCE Reading Test Strategies.
https://dorasanz.wordpress.com/fce-reading-test-strategies/
3. What’s in the Reading and Use of English Paper?
http://www.cambridgeenglish.org/exams/first/exam-format/



Понравилась статья? Поделись с друзьями!
Добавить в избранное Добавить в Google - Закладки Добавить в Яндекс.Закладки Добавить в Facebook Добавить в Twitter Добавить в Мой Мир Добавить в Мемори Запостить в ЖЖ Запостить в блог на Liveinternet Поделиться на WOW.ya.ru 0
Нравится
URL
HTML
BBCode


Зміст   |  На верх


 
Nik (заповнювати обов`язково)
Ваш E-Mail Використовується тільки для того щоб ви знали де, коли і який Ви зробили запис
Коментар
HTML-теги Вирізаються!!! Заборонені слова: (pdf, object, embed, script)
* Введіть вказане на зображенні 6 значний код
Це зроблено для запобігання реєстрації роботами
 
 

Сторінка згенерована за 0.036 сек..